Zoekmachine optimalisatie

Een optimaal resultaat in zoekmachines? Hoe kunt u meer organisch bezoek krijgen? Zoekmachine-optimalisatie zorgt ervoor dat uw website optimale aandacht krijgt.

Het doel van de zoekmachine optimalisatie is: maximaal en gericht scoren in de zoekresultaten van zoekmachines.

Onderzoek heeft uitgewezen dat 85% tot 90% van alle internetgebruikers zoekmachines gebruiken om informatie te vinden op het internet.

Goed scoren kan op twee manieren: geld spenderen aan Pay-per-Click advertenties of duurzaam investeren in optimalisatie van uw website. Nog beter is een combinatie van beide.

SEO

Zoekmachineoptimalisatie (Engels: search engine optimization of SEO) is een onderdeel van zoekmachinemarketing. Het kan worden gedefinieerd als het geheel aan activiteiten bedoeld om een webpagina hoog te laten scoren in de organische zoekresultaten van een zoekmachine. Hierbij ligt de nadruk op trefwoordcombinatie(s) casu quo zoekterm(en).

Aangezien een vermelding in die organische resultaten gratis is, vormen deze zoekresultaten een concurrerend alternatief voor zoekmachine–adverteren (SEA).

Een effectieve SEO vraagt een hoge initiele investering en vraagt over het algemeen tijd voordat deze rendement oplevert. Daar staat tegenover dat het effect voor langere tijd doorwerkt, als gestopt wordt met investeringen hierin.

Direct een voor zoekmachines geoptimaliseerde website!

Dynapres voert zoekmachine-optimalisaties uit op basis van (technische en inhoudelijke) content en structuur. Dit kan eenmalig of op abonnementsbasis, waarbij de stand van zaken regelmatig door ons gemonitord wordt en zonodig aangepast.

Nieuwsgierig wat er verbeterd kan worden aan uw website of webshop? Neemt u dan contact met ons op voor meer informatie.

Google Adwords Qualified Individual Als Google Adwords Qualified Professional voldoet Dynapres aan de kwaliteitseisen die door Google gesteld worden aan een Adwords-campagne.

Google Analytics Qualified Individual Wij bieden u als Google Analytics Qualified Professional de zekerheid van ervaring en kennis die voldoet aan de door Google gestelde kwaliteitseisen.